輕‧功|朱敏瀚與BB小演員拍戲 由挫敗感十足變冧爆奶爸 (17:18)

文章日期:2023年01月04日

無綫劇集《輕‧功》昨晚一集講述被觀眾鬧爆是「絕世港女」的Chloe(簡淑兒飾)再度現身,並帶上剛出生的BB約阿風(朱敏瀚飾)見面。阿風問Chloe手上為何綁着繃帶,Chloe口震震指老公(周志康飾)發現BB不是其親生骨肉,更因此下令要離婚。阿風聞言一臉愕然問自己是否BB的爸爸,Chloe默默點頭,流淚自爆因患產後抑鬱症曾割脈自殺,並說想離開香港散心。阿風覺得Chloe十分可憐,主動提出照顧BB。

鏡頭一轉,Chloe媽媽(韓馬利飾)原來一直在餐廳外的車上等候。她對Chloe說︰「都估到個傻仔會要個BB㗎喇,賣仔勿摸頭,諗吓將來日子點過仲好啦!」Chloe爆喊看着阿風抱BB離開。阿風帶BB回家後,嵐嵐(蔣祖曼飾)覺得阿風再被Chloe欺騙,要求阿風與BB驗DNA,惟阿風一意孤行要湊大BB。十一(黎耀祥飾)十分擔心阿風的前景,考慮復出參演《新輕功》,努力掙錢幫補阿風。

朱敏瀚雖然非首次與BB合作演戲,但剛開始拍攝時仍雞手鴨腳。他說︰「今次係同BB最多戲分嘅一次,為求真實感,基本上每一場都係用真B去拍。記得第一日拍嘅時候抱親佢都喊,但朱晨麗抱佢又冇嘢,令我好有挫敗感。後來研究到有個瞓覺姿勢會令呢個BB舒服啲,之後就愈拍愈順利,對住BB都愈嚟愈冧,覺得自己好似奶爸咁。呢個BB喺《回歸光影頌:我的驕傲》入面係做我嘅BB版,佢好似出世就係為咗拍嘢咁,好識得乜時候笑乜時候喊,我都同BB媽咪留咗聯絡,等BB大個啲可以再見面。」首次演爸爸的他被問到可嚮往做爸爸時說︰「對住呢個BB係增強咗我生B呢個諗法,因為望住BB真係會好冧,有唔介意乜都畀晒佢嘅感覺。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕輕‧功 簡淑兒 朱敏瀚