陳奕迅為餘下7場騷護聲 安歌後未再應觀眾要求登場 (18:17)

文章日期:2023年01月04日

陳奕迅(Eason)日前宣布紅館演唱會加開10及11日兩場,門票明早(5日)10時公開發售。Eason前晚在第19場演唱會上聽見有觀眾多謝他加場時說︰「其實都險險哋,所以你哋唔好仲要我唱夜啲,係唔係想我瘦到剩番90磅?我係唔會唱夜啲﹗」他昨晚笑言完成27場紅館騷後會開始巡迴︰「不如由紅磡巡去元朗,再巡去荃灣大會堂、北角新光,又再轉番去葵青囉﹗哈哈哈,有得做梗係做,仲可以去美加、澳紐、台灣、馬來西亞,新加坡。不過,依家真係唔知世界變成點。我冇所謂,做細啲囉,我能屈能伸,總之疫情快啲走,依家咁多變種,聽講話好勁,大家都小心啲,我更要小心喇﹗」Eason問台下觀眾可曾染疫,不少人也舉手。

有現場觀眾點唱《浮誇》,Eason卻聽錯是《浮沙》︰「吓?我冇首歌叫《浮沙》﹗《流沙》?陶喆有﹗」他隨即清唱了幾句《流沙》,大讚陶喆是非常出色的音樂人。Eason表示其《幸災樂禍》就是陶喆寫的歌,惜網上播放率不高,沒太多人知道這首歌。安歌時,他透露會獻唱一首從未在現場唱過的歌《老細我撇先》,要求觀眾與他一齊合唱當中兩句歌詞。完騷後,觀眾要求安歌不肯離去,惟Eason一如他所說,因仍有7場騷,所以「唔會唱夜啲」,未有再現身舞台。

這兩晚捧場的圈中人有周潤發太太陳薈蓮、Serrini、柳應廷(Jer)、衛蘭、連詩雅、陳家樂、COLLAR成員芯駖及王家晴等

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳奕迅