顧嘉煇逝世|顧志和指爸爸盼「獅子山下」愈來愈好 煇哥身後事低調處理 (20:52)

文章日期:2023年01月04日

音樂大師顧嘉煇(煇哥)在加拿大離世,享年92歲。煇哥兒子顧志和接受TVB《娛樂新聞台》越洋訪問,顧志和表示爸爸身體狀况一直幾健康:「係最近2﹑3星期有啲併發症,同埋好似好容易好攰,大部分時間瞓喺牀,佢一路身體都幾強壯,食嘢好正常,幾有幽默感。

(醫生判斷煇哥什麼事?)年紀開始大,再加埋入院有少少呼吸困難,有啲痰,加埋92歲身體,醫生話好多嘢喺呢個年紀變得好快,我哋每日都有探佢,尋晚忽然惡化,今朝早收到電話,醫生打電話嚟叫我哋嚟睇睇,佢情况有少少惡劣,呼吸時要用氧氣,我哋去到之後冇幾耐,捉住佢隻手好Warm,但好快就慢慢停止呼吸,發生得好突然。」

問到爸爸煇哥有沒有未了心願?顧志和說:「我相信佢最大願望係『獅子山下』愈嚟愈好,因為你知香港九幾年之後好多事發生,經濟各樣同黃金時代有少少唔一樣,但香港人好有Resilience(復原力),佢人生大部分時間都喺香港,梗係希望香港會愈嚟愈好。」

至於煇哥後事如何安排?顧志和說:「儀式喺溫哥華舉行,仍然籌備中。(考慮在香港辦追思會?)暫時冇咁嘅考慮。(低調處理?)冇錯。」

自從煇哥在2015年舉行榮休演唱會後,便移居加拿大生活,表現相當低調,顧志和說:「佢完成最後演唱會後,返嚟加拿大,平淡﹑安樂又幾開心嘅一種生活,佢鍾意畫畫,喺網上摷嘢嚟睇,朝早聽歌,中西歌佢都聽。」

曾獻唱煇哥經典金曲《啼笑因緣》的仙杜拉,對恩師離世感突然和震驚,她說:「好突然,唔係好相信,又失咗一個人才,失咗恩師,我同煇哥好熟,好唔捨得佢,好Sad。以前同煇哥成日合作,佢好好,好惜我,畀好多電視劇集主題曲同廣告歌畀我唱。(最深刻哪道歌?)《啼笑因緣》,呢首歌好緊要,唔知道咁受歡迎,如果想完騷,一定要唱《啼笑因緣》先畀走。」

相關新聞:顧嘉煇逝世|顧媚稱胞弟煇哥有少少COVID:佢走得安詳

相關新聞:顧嘉煇逝世|陳志雲遺憾未曾合作 區瑞強信有天再重聚

相關新聞︰顧嘉煇逝世|無綫播特備節目悼音樂大師 劉德華讚煇哥屬香港樂壇瑰寶

相關新聞:顧嘉煇逝世|蘇永康讚煇哥創作一個好時代 Wyman:作品是香港人寶藏 

相關新聞:顧嘉煇逝世|鄭少秋嘆樂壇一大損失︰好敬佩懷念您

相關新聞︰顧嘉煇逝世|樂壇教父音樂成就巨大 筆下經典無數 提攜後輩不遺餘力

相關新聞︰顧嘉煇逝世|汪明荃讚揚對樂壇貢獻巨大 提升廣東歌地位

相關新聞︰顧嘉煇逝世|無綫電視發聲明︰深表惋惜及哀痛

相關新聞︰顧嘉煇昨天離世 享年92歲 胞姐顧媚證實死訊

 

(即時娛樂)