回家|黎耀祥吳瑞庭20年冇見 驚喜重逢 神還原昔日合照 (22:02)

文章日期:2023年01月04日

無綫節目《回家》本周嘉賓為視帝黎耀祥,明晚(5日)播出的一集《回家》中,他將重返近40年前的成長地—順利邨,探望在該處住足近40年的鄰居之餘,並四處找尋昔日店舖老闆好友、店員及老街坊足跡。

談到當年屋邨生活,黎耀祥甚是回味,尤其是六點半新聞報道的前奏音樂,更是屋邨左鄰右里開飯的提示聲音:「嗰時大家唔使睇鐘,一聽到TVB新聞報道之前嗰個音樂,你就知係6點半,大家就會開始食飯。」

黎耀祥指屋邨井字型設計,家家戶戶飯香四處飄溢,以港式香味緊扣港式人情味:「就算冇乜接觸人,仍然感覺到好有人情味。你唔使約定㗎,原來大家都喺度做緊同一樣嘢。」黎耀祥表示這次回家,讓他感覺到上一代之前在邨內建立的人際關係及感情得以延續,他感觸說:「屋邨嘅故事,亦係人與人之間嘅故事,都係一種傳承。我媽媽雖然走咗,但佢好多老朋友仲健在,我感覺到媽媽嘅感情,依然留喺順利邨。」

黎耀祥難得重遊舊地,帶領新一屆藝訓班學員們,與看著自己長大的丁醫生,義務為年長街坊測量健康指數;黎耀祥不斷說笑替街坊舒緩緊張情緒,還到小時候經常光顧士多買飲品派街坊,旋即掀起Selfie及集郵熱。

製作組亦炮製驚喜,找來黎耀祥昔日藝訓班好友兼舊街坊吳瑞庭,為他煮麵兼話當年;2人已有20年沒聯絡,久別重逢依然雞啄唔斷,黎耀祥忽然興起與吳瑞庭神還原昔日拍下珍貴合照,他笑言:「睇下,都仲係咁靚仔(指吳瑞庭)!注定你係偶像派,我係實力派啦。」

後晚(6日)播出的第四集嘉賓,是瀝源邨長大的香港單車代表隊運動員黃金寶,近年致力推廣單車承傳的黃金寶,畢業後仍經常抽空出入小學時的母校,出錢出力為單車界培育新血,成立獎助學金之餘,更曾籌款幫學弟學妹一圓到美國比賽的夢想。

黃金寶笑指小時候十分奀皮,更是為食仔一名,除了最愛煎紅腸送飯,更曾想過向經常光顧的茶餐廳老闆B哥拜師學廚。

(即時娛樂)