有種好男人|李佳芯仙女式落淚獲網民讚靚 現實性格男人拒絕收兵 (13:51)

文章日期:2023年01月06日

無綫劇集《有種好男人》昨晚(5日)承接上集劇情,講到城中富豪蔣定天兒子蔣卓霆(林正峰飾)的女友Gigi(陳熙蕊飾),遭富二代Shawn拍下不雅照兼被要脅,卓霆遂聯同好兄弟Woody(吳偉豪飾)密謀教訓Shawn,豈料被保鑣賴宏智(歐瑞偉飾)捉到正,楊日正(馬德鐘飾)現身解圍。Charlie(李佳芯飾)聞悉兒子Woody闖禍後傷心落淚,深感內疚的Woody攬實媽咪道歉。Charlie向知己顧迦南(胡諾言飾)自揭當年靠日正捐精生B,靠近日正是為了替Woody找回「生父」,以防將來自己有不測時無人照顧兒子。

Ali梨花帶雨「仙女式」落淚,獲不少網民讚「喊得靚」。Ali謙稱︰「我唔想畀太多框框同包袱自己,所以表情管理做得比較差,我都有試過喊得好核突,但隨住唔同劇情需要,唔同程度嘅傷感都要用唔同嘅表情同力度去處理。」提到迦南不求回報照顧Charlie母子,Ali被問到可曾在現實中「收兵」時說︰「我冇咁好彩,私下性格較Man,好多嘢自己搞得掂就自己搞掂,我唔鍾意煩人。如果知道對方對自己有意思,我唔鍾意就會即時出聲,因為抵受唔到明明唔鍾意,又要扮鍾意或互Flirt,呃唔到自己。」

陳庭欣飾演的阿Yan在昨晚一集派喜帖給日正時,除了追問日正「你一啲都唔覺得可惜咩?我哋分手後,你有冇掛住我」,更強吻對方。陳庭欣說拍攝時沒尷尬,讚馬德鐘十分專業。她說︰「事前我都有刷牙、搽潤唇膏,希望對方惜得舒暢啲。」陳庭欣自言現實中的她是冷靜灑脫派,分手後不會強行挽留感情。

(即時娛樂)