6位新導演現身《窄路微塵》謝票場︰一定要撐香港電影 (21:25)

文章日期:2023年01月07日

《窄路微塵》導演林森去年尾在社交平台表示已離港,張繼聰與袁澧林主演的電影《窄路微塵》可能是最後一部執導的商業長片。本地6位新導演今天(7日)現身電影《窄路微塵》的謝票場活動,包括《過時‧過節》曾慶宏 、《正義迴廊》何爵天、《燈火闌珊》曾憲寧、《白日青春》劉國瑞、《流水落花》賈勝楓及《年少日記》卓亦謙。

發起今次活動的曾慶宏導演表示:「好嘅電影唔好等告急先撐,一於撐到佢唔使告急吧!林森加油!香港電影加油!」《正義迴廊》剛剛衝破4000萬票房,何爵天導演表示:「唔好等,快啲入場睇戲!一定要撐香港電影!」

身在英國的林森得知獲6位導演力撐後,感動到想喊。他說︰「好感動,咁多位新導演支持我呢套《窄路微塵》,的確好難得﹗好少機會好似呢一年咁,有咁多新導演都有自己嘅一套戲上映。收到晒大家嘅支持,好感動﹗希望大家支持《窄路微塵》嘅同時,都去支持我哋呢班新導演嘅所有電影,戲院見﹗」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕窄路微塵 林森