台慶頒獎禮2022|《下流上車族》膺最佳劇集 林敏驄自詡贏終極大獎 (00:03)

文章日期:2023年01月09日

林敏驄、江美儀、鮑起靜、黃嘉雯、郭栢妍等主演的劇集《下流上車族》,在無綫《萬千星輝頒獎典禮2022》上奪得「最佳劇集」。坐足一晚的林敏驄壓軸上台,先宣傳他將於3月舉行的兩場演唱會,然後又恭喜出爐視帝陳山聰。他說︰「個人嘅榮辱好小事,識我嘅梗係攞終極大獎﹗」林敏驄表示能參與《下》劇,令他感到很驕傲,隨後多謝台下的高層曾勵珍和曾志偉。

他說︰「多謝我老友總經理(曾志偉),同佢一齊做嘢咁多年,佢對我都冇乜好過,我哋一直等佢良心發現。拍完劇之後,我同美儀、曾生食飯,我覺得佢甚至比我更加了解我,佢好似係一個最好嘅朋友,默默守護喺你身邊,佢知道晒你哋可以做到啲乜嘢,同埋知道你有乜嘢不足,適當嘅時候會推你一吓,多數時間想推你去死。因為佢有善良嘅心,我諗呢度幾百人,我都數唔到咁多個係佢幫助過嘅﹗」

林敏驄表示曾志偉令到他們幾個「老嘢」,江美儀即說︰「唔係我,係你咋﹗」林敏驄反擊,取笑江美儀「著到烏雞咁」令全場捧腹大笑﹗林敏驄續說︰「做視后呀﹗今朝食咗幾粒『視后丸』,以為惡補一吓。」江美儀聞言哭笑不得。

(即時娛樂)