台慶頒獎禮2022|周嘉洛受寵若驚 樊亦敏望獎項陸續有來 (01:17)

文章日期:2023年01月09日

周嘉洛、樊亦敏在《萬千星輝頒獎典禮2022》上獲頒「最受歡迎電視男、女角色」。

周嘉洛受訪時說︰「今次攞獎都係好驚喜,因為我真係冇諗過,完全冇準備,好失禮,唔好意思,但係好感恩,好想珍惜之後落嚟嘅所有機會,好想繼續努力做好﹗」周嘉洛2019年曾憑《愛‧回家之開心速遞》「金城安」一角獲頒「最佳男配角」,今次再下一城奪「最受歡迎電視男角色」,他坦言受寵若驚︰「好想多謝觀眾支持我,多謝投票畀我、惜我、畀建議我、一直推動我、鼓勵我嘅人。我身邊好多呢啲人,所以我好想多謝佢哋,多謝唔晒。我會有更加值得攞呢個獎嘅一日,大家拭目以待﹗」被問到可擔心有質疑聲音時,周嘉洛說︰「我相信絕對會有,我會繼續盡心盡力做好,希望唔令大家失望﹗」

樊亦敏表示得獎很意外和開心,要多謝公司上下給予她機會,《愛‧回家》整個團隊的配合令其角色跑出。樊亦敏說今次是她在TVB得到的第3個獎,演戲上的第一個獎,希望之後會陸續有來,因為她真的很喜歡演戲。

(即時娛樂)