出爐視帝陳山聰跟老婆Apple咀嘴放閃:多謝你支持我 (15:12)

文章日期:2023年01月09日

陳山聰憑《金宵大廈2》開齋首次登上視帝寶座,山聰昨晚(8日)出席完頒獎禮做完訪問後,便趕快回家跟老婆分享這份喜悅,山聰在Ig限時動態拍片,他和太太Apple各自拿着獎座,山聰還跟老婆咀嘴,十分恩愛,山聰說:「其實今(昨)晚好想快啲做完嘢返嚟屋企,多謝老婆支持我,Love you,好喇我要食嘢同休息,聽(今)朝要開工喇﹗多謝晒每一位,未得閒回覆大家,等我明(今)天開完工再逐一覆大家。」

另外,陳山聰好兄弟袁偉豪在Instagram貼合照恭賀:「恭喜我既好兄弟得償所願拿了視帝。」至於跟陳山聰拍檔的李施嬅,亦在Ig貼出合照:「多謝陳山聰幫我哋 #金宵大廈 爭氣,留下一個完美的句號。好感動。到下次相識,又重遇的你。歲月已灰飛,都記得你。啊蕭,旭輝,Maurice, Joey, 有緣再相遇。」

(即時娛樂)