張敬軒染疫康復後復工 自爆曾發高燒兼有腦霧 6月補場演唱會擬加場 (17:48)

文章日期:2023年01月09日

張敬軒於疫情下3次開騷均遇上阻滯,早前的跨年騷《張敬軒REVISIT演唱會》因他確診而被迫叫停,令他深感抱歉,幸開騷前已有兩手準備,身體復原後公布在今年6月舉行補場,他坦言和大部分曾確診者一樣有少少手尾,他原本打算寫一篇長文交代,但腦霧仍未走。

軒仔表示確診後曾試過有一日發高燒達40度,血氧量試過低至94至96,曾一度想入院,但燒完突然好像沒事,病徵話走就走,完全無喉嚨痛,主要是流鼻水及乏力,過程持續了8日,復原後才有咳。

軒仔表示由於防疫措施放寬,今次開騷比起上一次,大家的意識和心態上都放鬆,他說:「上次31位舞蹈員全部戴口罩跳,今次冇,上次甚少行近觀眾,今次有收粉絲禮物,冇諗過係點樣感染到。」

軒仔指疫情令他十分疲累,令他更懂得珍惜,因不知道下次幾時再開騷,他說:「我咁大個仔都未試過好似羽生結弦咁,完騷有人掟公仔上台畀我,亦見到好多年紀好細嘅粉絲,山長水遠嚟到送公仔畀給我,我有個原則,無論獎座或人哋送嘅禮物,覺得留低係唔應該,又做唔出放喺在個台度,遲啲叫工作人員攞,送嗰個都唔開心,買假公仔都唔少錢,咪去攞囉,阿媽見到當晚即刻打嚟鬧我。」

軒仔稱確診當晚徹夜難眠,覺得好麻煩,他說:「過去3年開過3次演唱會,3次都係咁,好多前輩因確診都要取消開騷,覺得係疫情畀我哋試煉,無論準備得幾好,都要睇個天嘅安排,好多時要睇下行得幾遠,就盡量行。」

軒仔表示延至6月才補場原因,是要遷就舞蹈員、樂隊及場地檔期,亦因韓國女團BLACK PINK來港開騷,租用部分設備,他說:「仲有5場,如無意外會加場,不過會選擇將原定開騷前綵排日子用嚟加場,因粉絲好緊張,話好憎尾場,而加場會有新歌單及歌衫,上次開騷煞停之後再開番,口碑好咗,場數更多咗一倍,原本2023年冇開騷打算、所以我會覺得塞翁失馬、焉知非福。

選擇6月開騷另一原因,係諮詢過呼吸系統專科醫生朋友,意見係去到夏天病毒冇咁嚴重,我嘅觀眾唔可以因疫情原因再換飛,覺得咁樣太掃興,好想同今次受影響觀眾講聲對唔住,希望歌迷會見諒,我會再睇緊自己多啲。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕張敬軒 腦霧