曾志偉稱錄影《獎門人》好辛苦:頂到過年真係要停一停 (17:55)

文章日期:2023年01月09日

無綫總經理曾志偉昨晚(8日)憑《開心無敵獎門人》膺「最佳綜藝節目」,他在後台接受娛樂新聞台直播訪問時,對頒獎禮是否感動時,他說:「我覺得一樣嘢,真就得㗎喇,個騷都好真,每一個得獎人或啲人聽到同事得獎嘅,大家都企起身拍晒掌,證明每一個獎佢哋係眾望所歸。」

曾志偉透露昨晚的頒獎禮幾乎每個都由他打電話邀請出席:「有兩三個本來昨晚會嚟,但因為確診,我臨時臨急搵人嚟,都OK呀,後面好多驚喜。」

對於《開心無敵獎門人》獲獎,志偉說:「我都好開心,冇諗過播咗20幾年,仲得到大家支持,呢個係開心。(會否再開拍?)呢半年因為疫情,喺暑假想帶動娛樂畀大家,冇諗過竟然做第一集,喺街見到小朋友個個追住我,原來好多小朋友未睇過,有番咁嘅觀眾就繼續做,但就好辛苦,日頭我要返工啦,每個星期要錄(節目)嘅話,要嘥2﹑3日同佢哋度問題,所以頂到過年,我話唔得喇,真係要停一停,咁等下半年將節目安排好,睇下有冇機會下半年再做。」

(即時娛樂)