黃妍頒獎禮喜獲3獎 Mini Live變小慶功 親自下廚慰勞同事 (20:27)

文章日期:2023年01月09日

黃妍(Cath)為宣傳新歌《心的全部》,舉辦了《Room in our Hearts》活動,讓粉絲透過行動感受歌詞的深意,日前Cath現身會場舉行Mini Live,宣布於3月舉行個人音樂會。

Cath說:「今次呢個活動係我將一幅心型拼圖分成378塊,然後隨CD Single附送其中一塊,再請大家拎返嚟會場,合力砌返一幅完整嘅圖,另外亦有小木板畀大家分享最深刻嘅畫面。其實每個人嘅心都唔係完整,幅拼圖我都預咗砌唔番,唔會係一個完整嘅心,但過程就係要大家肯掏出僅餘嘅嗰一塊小Puzzle,件事好殘忍,但製成品都聚咗好多人嘅力量,係一件好感動嘅事,同時亦令大家可以身體力行感受歌曲意思:人點樣去搵返自己內心堅持嘅信念,邁步向前。」

展期去到尾聲,Cath現身舉行Mini Live,唱出5首作品,亦是連串頒獎禮後的小慶功,因為Cath分別贏得了「Yahoo搜尋人氣大獎2022本地唱作女歌手」、「新城勁爆頒獎禮2022勁爆唱作人」及「2022年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮女歌手銅獎」,在新一年首度與粉絲會面,只見大家都很興奮,有粉絲更高呼恭賀Cath獲獎。

快將踏入兔年,但Cath未有任何放假大計,反而要為公司團拜預備封利市,她在頒獎禮獲佳績,可會封大利市給同事?Cath笑言會識做。

新年期間Cath不會計劃出外旅遊,待音樂會完成後才會起行。農曆新年假她已計劃為同事下廚煮幾味,她說:「同事已Mark期要我去Camping當慶祝活動,但大家都話因為第二日我要影相要瘦唔好食嘢,跟住仲叫我負責煮飯,我話好啦,跟住大家就開始點菜了!不過都開心嘅,去Camp好似變咗我哋一個傳統,我就係廚娘負責煮嘢食,大家聚埋一齊玩,係好好玩嘅一件事呢!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕黃妍 心的全部