因為愛情|難忍老公偷食 離婚收場 Ada Samuel靠《中年好聲音》冰釋前嫌 (13:40)

文章日期:2023年01月10日

由連詩雅(Shiga)主持的《因為愛情》,本星期播映結局周。今晚(10日)和明晚(11日)播出的愛情個案主角,均與音樂相當有緣。今晚主角是先後殺入《中年好聲音》100強及50強的許兆銘(Samuel)與呂卓欣(Ada)。

根據《中年好聲音》播出內容,Ada當時與Samuel感情帶點疏離,如今亮相《因為愛情》,著實讓人意外,Ada受訪時坦言與Samuel離婚後一度關係惡劣:「曾經好憎佢㗎真係!」Ada邊說邊向著鏡頭扮鬼臉,至於Samuel則回應謂:「憎還憎,但係冇尷尬過吖嘛。」這對「離婚夫妻」再見後相處仍能從容,全靠音樂成就。2人由相識、拍拖到結婚,都與「音樂」有緣,去年在《中年好聲音》中重逢,當時與前夫鮮有交流的Ada,激動至哭成淚人,之後各種原因,重新嘗試交流,令已冰封的關係得以邁進。

Ada與Samuel當年緣盡是因有第三者介入,Ada受訪時重提當日發現老公有外遇的情景時不無傷感:「我記得我喊住搭巴士返屋企,好似個天冧咗落嚟咁樣。」她坦言離婚對兩名女兒造成一定影響:「細女曾經問『我唔知點解人哋有爸爸,我冇爸爸。』小朋友都有懷疑自己係咪有嘢做得唔好而令爸媽分開。」

當年因「第三者」問題令太太心淡離開的Samuel,在鏡頭前亦數度忍淚,表達對前妻愧疚:「我一定有做錯,當初其實冇諗過要離婚。我好多嘢做得唔夠好,始終後生時會睇自己多啲。當初咁愛一個人,同佢一齊係希望每日令佢開心,但最後我做唔到。」如今難得與Ada「冰釋前嫌」,一對女兒亦喜歡黐住自己,Samuel費盡心思修補關係,除了安排烘焙樂親子活動,又安排街頭Busking與昔日歌唱拍檔Ada重拾回憶,令Ada再度哭成淚人,並大嘆:「諗番起以前嘅嘢。」

對於要在愛情節目中追訪已離婚的男女,Shiga起初也震驚兼尷尬,但到了最後Shiga對2人相當欣賞,她說:「我好欣賞Samuel同Ada可以擺低佢哋嘅仇恨,為佢哋兩個女去踏前多一步,希望畀番個完整家庭生活佢哋。」

(即時娛樂)