雯雯再爆Seed 斥Steven又廢又懶:我真係忍唔到幾耐 (18:12)

文章日期:2023年01月10日

張致恒(Steven)與太太區燕雯(雯雯)結婚3年多,Steven近年負面新聞不斷,經濟出現問題被追債,雯雯多次在社交網放負嚷離婚,關係時好時差,網民對2人婚變消息習以為常。雯雯去年12月曾在Instagram限時動態放負,稱忍受到了極限,又說和Steven「溝通唔到、容忍唔到」,惹來離婚傳聞,惟之後2人又被指已重修舊好。

言猶在耳,雯雯昨天(9日)又在Ig限時動態爆Seed,矛頭再次指向Steven,雯雯怒斥對方:「做人窮唔緊要,但如果做人唔爭氣,樣樣嘢都仲要懶,咁就係廢。」

雯雯怨Steven未盡父親責任幫手照顧3個囝囝:「你話你攰唔舒服要瞓覺,Okay,咁我去執嘢,啲仔兩點要去到醫院。只係要求你畀嘢佢哋食,換衫準備好,我返嚟即刻出門,一點半仲瞓喺張床,你要廢要懶無問題,但既然你要生小朋友,可唔可以尊重吓佢哋,唔好因為你嘅問題去影響佢哋。我真係忍唔到幾耐,完全唔理解你呢種人生存為乜。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕張致恒 區燕雯