泳兒跟歌迷聚會分享得獎喜悅 變身財神送大利市 (19:52)

文章日期:2023年01月10日

泳兒(Vincy)首奪「叱咤樂壇女歌手銀獎」,日前在歌迷會舉行小型聚會慶祝。Vincy先感謝歌迷多年來的支持,隨即進入開心玩遊戲狀態,先後玩「大電視」及「估歌仔」熱身,歌迷十分踴躍,玩到手舞足蹈,全場氣氛頓時熱鬧起來。剛巧糖妹在附近開工,她特地向Vincy恭賀,兩人合照時,Vincy說:「我哋係同月同日生日㗎!」認真有緣。

Vincy在慶祝會跟歌迷互動兼加深認識,着他們逐一自我介紹,發覺很多歌迷都是自Vincy出道便追隨,也有不少是近年因她的暗黑系歌曲而入坑,令她十分驚喜。歌迷送上蛋糕及香檳,Vincy帶同獎座跟歌迷分享喜悅,又逐一跟他們簽名、合照及聊天。壓軸的抽獎環節,Vincy更親自準備禮物,「頭先啲禮物係fans club準備,嚟緊嘅禮物就係我自己準備,總共有十份,因為就嚟新年,所以我哋今日係抽利市!裏面係有現金嘅!七份係銀獎、三份係金獎!」她化身財神,引發全場高潮。

(即時娛樂)

相關字詞﹕泳兒