陳奕迅開騷前擔心失聲 感觸淚灑紅館舞台:勇氣就係魔術 (16:51)

文章日期:2023年01月11日

陳奕迅(Eason)的紅館演唱會來到第24場,經過一天休息後,不知是否受天氣影響,或者個人放鬆後,倦意開始湧上來,昨午(10日)綵排時,Eason發現聲音出現少許問題,令他突然浮躁,擔心會失聲,雖然昨晚演出最後沒問題,但到安歌部份,他選唱自己近年最愛的一首歌《相信你的人》,歌詞令入行27年來的他,首次在觀眾面前落淚,不少歌迷也哭起來,場面感人。

昨晚Talk位時,Eason感謝觀眾支持,他鞠躬良久才對大家說:「多謝大家包容,你哋係童子軍(指日行一善),呢兩日唔知天氣定咩,有啲嘢發出嚟,我突然好驚,好驚自己冇聲。」觀眾狂拍掌歡呼:「唔使驚」﹑「好好聽」﹑「勁正呀﹗」

Eason聞言說:「當然我哋有現代科技幫忙,我冇去打針呀,因為好傷呀打針,我食咗粒藥囉,不過唔緊要,做完明(今)日一場,我仲可以休一日,好似腳拉傷一樣,其實你用乜嘢藥膏都係冇用,最緊要係休息。今(昨)日我覺得自己未做到最好囉,畀唔到平時跳跳紮大家。

我又怪責自己,加乜嘢場?做25場咪好囉,自己戇居、覺得一路都好好,我又27號生日,咁27場幾好喎,其實大家咁好,搶飛入來支持我,我唔應該諗番轉頭,即係呢個騷都係想帶畀大家一些理念,人經常Thinking too much ,我都係諗太多,所以下午回來綵排時,真係又驚又緊張,沉過依家1000倍,嚇親所有工作人員,其實係我太緊張,自己同自己比較,唔想令大家失望,諗太多。 」

觀眾不停嗌「加油」﹑「冇事」﹑「唱得好好」﹑「唔怕」,Eason笑道:「你都聽完,試下我同你講,今(昨)日退飛改期。」觀眾再大叫:「唔緊要,改期都等你!」Eason又開心又感動:「咁你真係好愛我。多謝你哋,今(昨)晚畀咗好多力量我。」

到安歌環節,Eason揀了他近年非常喜歡的一首歌《相信你的人》,唱完他留下來解釋為什麼選唱這首歌:「呢隻歌係我19年,為部電影《銀河補習班》而唱,鄧超導演帶埋部未完成的電影,飛嚟香港畀我睇,問我有冇興趣唱隻歌。佢最初想用《單車》改國語版,但係我覺得佢咁有誠意,《單車》亦唔係好適合變國語版,最後我搵咗台灣我好尊重嘅一位好朋友,陳小霞寫詞﹑姚若龍作曲,佢哋話放心交畀佢哋,最後呢首歌出來,唔知係人年紀大易感觸定係點,歌詞令人動容,我知大家鐘意廣東歌,但一隻好歌,點解要分語言呢?音樂係世界語言,你可能聽一隻土耳其歌,你都會被感動,所以我好想用來送畀大家。」

說到此處,Eason感斶到控制不到情緒,20多年來第一次於台上流淚,泣不成聲,暫停了一會,他才拭淚說: 「唉,我係唔Suppose畀呢個樣人睇,20多年來,我從來都唔會畀呢個樣大家睇,唉,羞家,失禮失禮,我通常剩係帶歡樂同憤怒畀大家,我冇哀愁,哀愁係晒歌裏面,我亦唔想喊,喊緊點唱歌畀大家聽。呢隻歌陪咗我兩三年,每當我有不開心,迷惘時,呢隻歌畀咗好多力量我,所以我特登揀來送畀大家,請大家相信:勇氣就係魔術,可以幫到你。」

接着他又說:「我剛剛決定,今日好Special...我喺網上睇,有啲人話陳奕迅的確實得一個,然後有人留言:『唓!任何人都得一個。』我覺得佢講得好啱,好正,所以睇網上Comment ,大家唔好咁認真,有時睇留言有粗口都好正,幾好笑。言歸正傳,我今(昨)日就派咗隻新歌《盲婚啞嫁》,既然大家今(昨)晚咁開心,又有咁大個熒幕,佢哋又拍拍下,拍咗好長拍咗個微電影,趁有個咁大熒幕,一齊睇好唔好?」觀眾表現興奮,並留座欣賞這部微電影首播,繼而Eason首唱這首新歌,令大家相當滿足才離場。

這兩晚群星捧場睇騷,包括甄子丹及太太、吳肇軒、盧慧敏﹑ANSONBEAN﹑少爺占﹑張智霖﹑岑寧兒﹑陳詠謙﹑袁澧林﹑洪卓立及女友劉沛蘅、曾比特及女友、雲浩影、吳君如陳可辛一家三口﹑盧海鵬及林建明等。

(即時娛樂)