不正常愛情研究所|胡敏芝自封「嗌交KOL」 煩到男友爆衣櫃賠錢收場 (17:57)

文章日期:2023年01月11日

J2明晚(12日)11點《不正常愛情研究所》,由J2ers黃紫恩(Jojo)、吳兆麟(Alan)、胡敏芝(Karen)連同兩位客席嘉賓麥惠琪(Susuca)、文頌男(Koba)主持。今集主題是「嘈交的底線」,嘉賓是《CP訓練營》受訓者之一的黃潤祺(Jaxson)。

男女朋友拍拖,少不免會有爭拗,「相嗌唔好口」講出去的說話,儼如潑出去的水。嗌交其實要有底線,有些說話永遠不可以講,否則傷害可能是一世。自稱是「嗌交KOL」的Karen,自問鬧勻港九新界各地區,試過同男朋友在家嘈交,搞到警察上門調解。

她鬧交有句口頭禪:「早知唔同你一齊」,她認為嘈交是一種磨合同溝通,不過終極目標都是嗌贏。她自爆有趟嘈交出事經過,她說︰「同男朋友行家具店,不嬲我好鍾意問問題,嗰次問到第10題,見到佢好似唔耐煩,我唔耐煩佢嘅唔耐煩,開始鬧交。」當時男友站在衣櫃旁,講到㷫起手一揈,打爛了衣櫃︰「嗰時佢隻手拎住嘢,揈埋去打爛咗個衣櫃,我好驚即刻唔嘈,仲賠咗500蚊。」

《CP》的Jaxson提到19歲那年,跟一名年長幾歲女仔拍拖,有一次難忘的嗌交經歷。話說Jaxson在家接到女友來電,可能剛睡醒關係,Jaxson語氣及聲線未回魂,竟被女友怪責︰「你做咩『躁』我呀!」之後就收線,沒再接電話。當堂醒神的Jaxson即到女友公司補鑊,他說︰「佢第一句就問『做咩你喺度呀?』,跟手就將我同佢以前男友比,話我照顧得唔夠佢前度好。畀佢鬧足20分鐘,我淨係識喊,一句嘴都冇駁。」

(即時娛樂)