黃翠如視洪永城為「家人」 蹺手合照惹熱議 網民:洪個正印唔會呷醋嗎? (19:16)

文章日期:2023年01月11日

黃翠如和洪永城這對好拍檔相識多年,並多次合作主持節目,包括《走過浮華大地》、《走過浮華大地 亞洲篇》,還一齊拍過電視劇《愛我請留言》和《我瞞結婚了》等,2人老友到曾傳緋聞,不過他們各自心有所屬並找到真愛。

黃翠如跟蕭正楠於2018年結婚,洪永城則和梁諾妍結婚並育有一女,各有各家庭生活,但依然保持好友關係。剛過去的台慶頒獎禮,黃翠如和洪永城盛裝出席,2人還蹺手合照並放上社交網,黃翠如寫道:「看着這張相片,不知為什麼,有一種感覺是開學了,也有一種感覺是畢業了。#家人」洪永城留言表示幾乎在同時間貼了合照,而梁諾妍也笑老公個頭真的好大,黃翠如也回覆梁諾妍:「佢最大優點,所有女仔喺佢隔離都會靚咗。」

有網民盼2人繼續合作拍旅遊節目,並留言讚他們:「有種感覺友達之上戀人未滿」﹑「朋友,我當你一世朋友」﹑「永遠有種關係叫黃翠如+洪永城」﹑「只有我覺得他們樣子很像嗎?」,不過亦有網民留言稱:「洪個正印(梁諾妍)唔會呷醋嗎?你成日post佢」﹑「黃翠如到人哋結晒婚仲喺度消費人老公講到懶曖昧,係都要搞住人搵存在感。」﹑「人哋婚都結埋女都生埋,仲唔識避忌,有無諗過人哋老婆感受?」 

(即時娛樂)