盧巧音身體不適2個月終要做手術︰嚇死老公無命賠 (13:28)

文章日期:2023年01月13日

盧巧音(Candy)昨天在社交平台分享身在醫院病牀上的照片,透露剛做完手術,解決了兩個月來的身體不適。

她說︰「呢兩個月嘅唔舒服,呢兩個月嘅謎團終於解開。話說11月以為自己牙痛,搞咗成個月,X Ray都照埋,隻牙無裂牙肉無事係有腫脹,然後keep住有鼻涕。其實,嗰陣已經懷疑自己有鼻竇炎,自己衰無理到,最終都係搵番我個醫生,叫佢介紹咗個耳鼻喉專科,然後照埋CT scan。醫生話要做手術啦,因為鼻竇積啲嘢喺度,如果唔清咗佢,翻發會比較嚴重,所以即刻排期做手術。」

Candy感謝為她診斷及施手術的醫生、麻醉師,在治療過程中令她沒太多擔心和害怕。她表示已完成手術出院回家,目前仍在休養,相信不能參加下月中的「渣打馬拉松」。Candy說︰「呢兩個月,如果覺得我唔開心嘅朋友,你哋唔使擔心,因為我只係唔舒服,所以令到我好唔開心,我無事㗎啦!PS 病向淺中醫,PS 嚇死老公無命賠,PS 24年前又係喺呢度做人生第一個手術。」

(即時娛樂

相關字詞﹕盧巧音