中年好聲音|涂家堯表現獲讚 「生命鬥士」柳冕出局 肥媽落淚 (13:48)

文章日期:2023年01月16日

無綫《中年好聲音》昨晚(15日)播出第7集,是第三部曲《團戰!影視金曲生死鬥!》,26位選手分成6組比賽,是次比賽星級導師為林二汶。經過一輪團戰,由丁文俊擔任隊長的「燕尾蝶」,在有四位「五燈選手」加持的情况下,唱出了全晚最高分86分,周吉佩激動爆喊!

上回講到伍仲衡因「心急人上」組的「中年好演技」,與另一評審肥媽針鋒相對,今回伍仲衡收貨大讚:「所以話唱得好,使乜搞咁多嘢,咩做戲又䟴身䟴勢,無謂嘢嚟係咪先?中年好聲音係用歌聲去感動人嘛。我最期待嘅一隊出現咗喇,你哋係唯一一隊,我覺得係聽緊故仔嘅,5個人各有自己特質嘅聲音,5個人走埋一齊,嗰種化學反應稱之為『張力』,吸引到我一路聽。」

四位五燈選手之中,曹敏寶獲封組內MVP,評審周國豐說:「由第一次比賽,好明顯睇得出你嘅進步。」另一評審張佳添說:「佢係就咗男仔key,佢把聲分分鐘係最有磁性嗰個,佢一唱就帶咗我入首歌。」

另一獲封組內MVP的選手,則為「領悟」組的涂家堯,堪稱「最強黑馬」。在之前比賽回合平平無奇的家堯,在這次比賽中為組別擔任隊長,還因出色唱功及感染力,獲評審好評。本集嘉賓評審彭健新:「最鍾意隊長把聲,佢低得嚟好實。」周國豐說:「涂家堯,如果今日呢首歌你獨唱,你一定可以5燈,你唱得好好。」肥媽也說:「如果你獨唱揀呢隻歌,你都贏咗9年啦!」

除了涂家堯,羅啟豪亦潛力驚人!身為「女神」隊成員的啟豪,雖然面對著兩大五燈選手林鉫徫及鮑聖光,鮑聖光更因不熟悉表演歌曲表現失準,但啟豪不但未感壓力,更專注做好表演,獲評審一致好評。張佳添:「啟豪係唱得最好」,周國豐說:「呢組係兩支大炮,啟豪恰如其分。」

昨晚先後淘汰了6名選手,由26強減至20強,被淘汰選手分別為「今宵多珍重」組馮志豪、應德榮,「年少無知」組劉智衛、柳冕、「心急人上」組「紅美人」 李泇霖,以及「女神」組陳早怡。

對於由第一回合榮登五燈選手,再到第二回合跌入危險區,如今再被正式淘汰,泇霖不但沒有哭,更坦言獲益良多:「我覺得嚟到呢度我真係掙咗好多,好多謝各位評審,我好開心大家曾經畀過燈我,我真係好享受個舞台,仲要最多謝我老公Andy。」

由比賽開始以自身堅強及正面特質,鼓勵及啟發了不少觀眾的「生命鬥士」柳冕,其出局令肥媽不捨落淚,肥媽邊喊邊說:「我一定要講點解(Foul),因為一開始柳冕就走(音),拍子唔穩定,我哋其實都好唔捨得,我哋係完全根據今日呢場嘅表現,去做呢個決定。」另外,為配合農曆新年節目安排,第八集將提前於年三十晚(周六、21日)9點半播映。

(即時娛樂)