被追問有冇諗過同Steven分開 雯雯:每件事好多嘢要兼顧 (14:45)

文章日期:2023年01月16日

張致恒(Steven)與太太區燕雯(雯雯)結婚3年多,多次爆婚變疑雲,雯雯多次在社交網放負嚷離婚,雙方關係時好時差,而網民對他們婚變消息也習以為常。日前雯雯再在社交網爆Seed,斥Steven又廢又懶。

近日雯雯在Ig限時動態跟網民「你問我答」,有網民問她:「日日喺小朋友面前家嘈屋閉的話,點解唔分開住?對小朋友好啲﹗」雯雯簡單回應:「考慮。」另一網民問她:「其實你一早知唔知你老公係咁嘅人?」她說:「認識同了解一個人都需要相處先知,如果你一開始就知道,就唔會有咁多人分開同離婚。」

有網民再問:「真係冇諗過分開嗎?」雯雯回對方:「有時有啲嘢唔係你想就可以,每一件事都有好多嘢要兼顧。」有網民問她有沒有後悔,若重新揀過是否仍然這樣選擇?她說:「我一樣會咁樣揀,因為當初係認真先會結婚。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕張致恒 區燕雯