馮允謙3場紅館個唱門票售罄 自爆秘密練兵 盼歌迷有驚喜 (17:49)

文章日期:2023年01月16日

「唱作王子」馮允謙(Jay Fung)今年3月舉行首個紅館演唱會《JAYPOP LIVE@COLISEUM 馮允謙演唱會 2023》,門票今早(16日)10時公開發售,火速售罄,反應熱烈,Jay非常開心,他透露最近秘密練兵,為歌迷帶來新驚喜;同時他亦要求入場觀眾做一件事,一齊為他的首個紅館演唱會創造美好回憶。

問Jay演唱會籌備進度,他透露最近秘密練兵,他說:「今次我嘅演唱會有秘密武器,雖然唔可以講晒,但可以講其中一項係關於樂器,到時為大家表演。如果做得唔好,唔好笑我,我真係放咗好多努力去學,希望入場嘅歌迷享受啦!」

為了今次演唱會,Jay拍了兩款海報,兩款都色彩繽紛,早前曝光吹波糖版本海報,玩味十足。最近一款高舉相機的海報,拍攝過程亦充滿笑聲,為配合拍攝,Jay今次雙手穿過紙板,拿著相機雙手高舉過頭,隨意做出由一至十和OK手勢,讓攝影師鏡頭捕捉,雖然雙臂痠軟仍交足戲,非常有趣。Jay說:「我每次開騷都當係一個大派對,就好似今次影咗兩款海報咁多開心,咁多色彩,希望歌迷入場都著得彩色繽紛,抱著開開心心嘅心情嚟睇我表演。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕馮允謙