陳山聰教囝囝舞獅 膺視帝後工作不斷 初三去澳門花車巡遊 (14:39)

文章日期:2023年01月18日

陳山聰、姚焯菲(Chantel)及鍾柔美(Yumi)等,昨晚(17日)為無綫節目《新春保良迎金兔》錄影,陳山聰為節目開場舞獅,他稱雖然疫情至今已幾年沒有舞獅,不過有在家中練習,全因要教兒子Jaco舞獅,他說:「Jaco唔驚,仲好鍾意,我都有畀自己舞獅片段佢睇。」他笑指Jaco未識讚爸爸好有型,不過已識讚爸爸好靚。

陳山聰登上視帝寶座後工作不絕,除忙於拍劇,年三十晚出席商場新年倒數活動,年初三獲邀與劉佩玥、陳展鵬及胡定欣,到澳門出席花車巡遊,他說:「疫情後第一次返澳門,好開心返老家,不過屋企人全部過晒嚟香港。」

Chantel表示農曆新年後到新西蘭升學,但父母仍未透露出發機票日子,最近她忙於跟同學及聲夢學員食餞行飯,但組合After Class隊友卻未有時間出席,Chantel說:「等我喺嗰邊減定肥, 放假返嚟再食。」

她表示因有家人從外地回港,已開始𢭃利市,問利市錢如何處理?她說:「通常會儲起,但如果有時父母返工,我又想同朋友出街,就會用利市錢,唔係我就冇錢出街。」Yumi稱因親戚打算外遊,她同樣已開始𢭃利市。

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳山聰 姚焯菲 視帝