呂爵安巴黎慶祝26歲生日 跟Wyman喜相逢 同場睇時裝騷 (16:15)

文章日期:2023年01月21日

身在法國出席巴黎時裝周的呂爵安(Edan),今天(21日)26歲生日,化身「落機E」的Edan在巴黎開Live,接收大家的生日祝福,Edan家人包括爵媽及小如豬(呂蕙如)還唱生日歌跟他賀壽,Edan以法文講多謝。

Edan說:「26歲,冇乜特別,本身對生日冇乜好大感觸,趁有時間開Live,有人話多謝伯母生咗我,(爵媽說:唔好客氣。)」Edan表示當地氣溫大概3至5度:「但係我想講呢度3至5度,同香港11﹑12度差唔多,呢邊唔係濕凍,冇香港入骨嘅凍。」至於MIRROR隊友盧瀚霆和李駿傑,亦在Ig限時動態向Edan賀壽。

另外,曾替Edan《E先生連環不幸事件》﹑《小諧星》﹑《My Apple Pie》及《一表人才》填詞的黃偉文(Wyman)亦身在巴黎時裝周,Edan和Wyman在當地喜相逢兼合照,Wyman貼出和Edan合照:「多謝大家嘅詢問。」

(即時娛樂)