中年好聲音|鮑聖光連環失準 與李思林雙雙跌入危險區 (13:45)

文章日期:2023年01月22日

無綫綜藝歌唱真人騷《中年好聲音》昨晚年三十(21日)播出第8集,20強選手獻唱經典電影或劇集金曲比賽,經過一輪激戰,2名80+分選手誕生,分別為何博文、李佳和龍婷,鮑聖光及李思林則雙雙跌入危險區。

鮑聖光獻唱陳百強的《一生何求》,惟表現跌Watt,連環忘詞嚴重失誤。伍仲衡說:「一路聽都好辛苦,見到你又辛苦,我哋聽又辛苦,啲高音去唔到,係硬飆上去。」張佳添說:「唱甩歌詞唔係問題,甩咗旋律先係問題。」肥媽則表揚鮑大人的執生功力:「你有樣嘢好,你作歌詞,真係要畀掌聲佢,唔係人人做到,你作都唔緊要,最緊要唱到落去。」曾兩奪5燈成績的鮑聖光最終只獲得61分,成為全晚最低分。李玟家姐李思林被伍仲衡批評揀錯歌兼有音準問題,伍仲衡說︰「你嘅處理手法擺落隻歌度係完全唔啱,你應該唱啲小調、溫柔啲嘅歌,會更加容易感動到我哋。」李思林最終只獲得65分,與鮑聖光一齊跌入危險區。

3位80+選手中,同為歌唱導師的何博文及李佳同樣獲得81分高分數。獻唱《如果可以》的何博文被指唔識揸咪,肥媽即場示範拉咪唱歌,還說:「你個咪擺得唔好,揸咪係前面嗰度入聲。」與何博文相識多年的何廣沛專誠到場打氣,何廣沛表示︰「同佢係相識接近20年嘅好兄弟,今次純粹嚟支持,唔想畀咁多壓力佢。」

李佳獻唱《白天不懂夜的黑》,台風十足,獲肥媽大讚識用咪,惟演唱時感情欠奉。周國豐說:「服裝好配合首歌,同埋你把聲係幾啱唱呢首歌,奈何感情上要加啲苦功。」龍婷獻唱《甜蜜蜜》獲得83分,成為全晚最高分。肥媽大讚:「佢唱歌時好Enjoy、好Sweet,其實唱歌好簡單,你Enjoy人哋就會Enjoy。」龍婷指原本不敢以鄧麗君歌曲參賽,單立文回應︰「其實唱鄧麗君冇咩唔好,天后王菲都畀佢影響得好深。」

(即時娛樂)