張天賦完成3場紅館個唱 唱《給缺席的人唱首歌》獻亡父 泣不成聲 (13:26)

文章日期:2023年01月23日

MC張天賦《THIS IS MC》一連三場紅館演唱會,昨晚(22日)大年初一圓滿結束,尾場除了逾萬位觀眾外,更做了網上直播,有39個國家及地區樂迷一同觀看。

這3晚每當MC唱到《單車》時,都強忍淚水才能唱下去,昨晚也不倒外,昨晚唱新歌《世一》前,MC向觀眾吐心聲:「好開心今年成為第一個係紅館度過嘅歌手,多謝大家畀咗一個可以握手,可以討利市,可以坐滿100%嘅紅館演唱會,今(昨)日我喺台下,未出場前真係好緊張,今(昨)朝起身發現喉嚨好腫,個人好累,沙聲,我真係緊張到想喊,但係我同自己講,唔得!我一定要撐住,好多朋友食緊炒價嚟睇,我更加不能辜負你哋。今(昨)日嘅我未必係最好嘅我,我必定會繼續努力,努力認識自己,努力學習去進步,多謝大家,我會畀心機,務求可以喺大家心目中做到《世一》!」

MC唱最後一首歌《時候不早》時坦言非常不捨:「前幾日因為一直好擔心聲音狀態,好想向每一位觀眾負責任,今(昨)日終於放下心頭大石,同埋比我想像中,原來大壓力好多。」

繼而他忍不住落淚:「我會成日質疑自己,死啦....對唔對得住呢班觀眾,我值唔值得係紅館開呢個騷,我諗咗好耐,但係我叫自己要堅強,一喊我把聲就冇咁好,所以每次都忍住忍住。係你地話畀我聽,我係值㗎!

我喺到祝每一位都身體健康,心想事成,未來日子有我嘅歌陪伴你哋,繼續支持我,希望將來有更多歌可以做安歌環節,希望下一次演唱會,唔會係前一日出歌,希望到時大家都識得唱,同我一齊唱,送畀大家今(昨)晚最後一首歌《時候不早》。」唱了幾句後,MC泣不成聲,現場歌迷即時全場大合唱為他補上,場面充滿愛及感人,不少歌迷也忍不住流淚。

完場後,觀眾不肯離去,不停大叫安歌,最終MC再次升台,他再次多謝大家支持,並解釋頭兩場沒有安歌原因,他說:「咁多晚冇安歌,我係台下面,聽到大家叫安歌,其實好心痛,請原諒我,因為我好怕聲音狀態未係最好,我又好擔心唔早啲休息,會影響第二日表現,我又冇咁多歌...今(昨)晚最後一晚,我揀咗呢首歌,希望達到歌嘅意思,留畀心入面嗰個人,送畀大家《給缺席的人唱首歌》。」MC將這首歌獻給天上父親,他唱到中段已泣不成聲,歌迷亦跟著他落淚,場面感人。

(即時娛樂)