張敬軒緊張失眠 3日內為賀歲片跑50場謝票 組「超神經拜年團」勁爆笑 (15:54)

文章日期:2023年01月23日

由張敬軒﹑王菀之(Ivana)﹑魏浚笙﹑白只﹑洪嘉豪﹑黃正宜﹑楊天宇等合演的賀歲片《超神經械劫案下》,前晚(21日)年卅晚正式上映,身為影壇新丁兼首次擔正賀歲片男主角的軒仔,雖然自電影上映以來,均緊張得睡得不好,但他十分賣力,3日內共跑了50幾場謝票。

軒仔表示:「喺演嘅過程中,可能係大家嘅默契、不同嘅理解,都充滿咗好多喜劇感喺入面,但喺呢部戲入面有樣嘢希望大家都睇得到,就係我哋『解款員』句口號:『用心守護 拼死悍衛』,因為喺我哋成長過程當中,冇人話畀我哋聽成長嘅代價,就係有啲嘢會慢慢失去、要接受一啲無奈嘅事實。但我相信喺我哋共住嘅世界入面,依然有好多嘅價值觀、或者我哋人生覺得應該要堅持嘅地方,希望2023年通過呢部電影,可以提醒大家,無論喺生活上、工作上、感情上,遇到乜嘢挫折都好,都一定要用心守護。」

連日來軒仔除了不停謝票,他更組成「超神經拜年團」拍攝節目,孖Ivana跟劇中一眾演員包括:白只、楊天宇、郭思(Suey)、黎峻(Kenneth)、張明偉及邱頌偉大玩遊戲及拜年。

節目甫開始,軒仔先跟Ivana、白只、Angus及Suey進行新年的指定活動:打麻將。雖然是打廣東牌三番起糊,八番128,但當中加入不少搞笑規矩,如每次摸到花、上牌或碰牌,都可以為該回合增加規則,犯規者將會被暫停下一輪摸牌,限時1小時,贏得最多錢的一名為勝。

洪嘉豪首先摸到花,所以他便定下第一條規矩:全程講英文;隨後軒仔摸到花,他又定規矩:全程講中文;不過坐在軒仔下家的Ivana同樣有花,她便立即改回恢復講英文的規矩,氣得軒仔立時反白眼,十分搞笑。

眾人不停說古靈精怪的英文時,坐在軒仔旁邊的Suey不停說廣東話,而且又「篤爆」軒仔手上的牌,當軒仔一有機會碰牌時,本來他加了一條「講嘢要高音」的規矩,但隨後又轉為:"I want to mute this voice."全場爆笑,更謂:"I just enjoy this kind of quiet."

隨後眾人又不斷加入騎呢規矩,如精通日文的Ivana,將講英文轉為講日文,不准說hey、碰牌時要唱歌等,笑料百出,最後軒仔以256元勝出牌局。

(即時娛樂)