黃偉文呂爵安年初一巴黎飯敘食蘋果批︰冇理由唔嗌吖 (13:27)

文章日期:2023年01月24日

呂爵安(Edan)獲邀到法國出席巴黎時裝周活動,他順道邀請家人同行,旅行兼慶祝26歲生日,更在當地的時裝騷上遇上曾為他創作《E先生連環不幸事件》﹑《小諧星》﹑《My Apple Pie》及《一表人才》歌詞的黃偉文(Wyman)。

兩人日前(22日)在當地相約食飯,Wyman在社交網分享合照及留言︰「估唔到人生第一次坐埋食飯,喺巴黎,而且仲係年初一嗰晚。喺香港又唔食喎。( 留意我哋食緊乜,本身冇打算叫,因為真係好飽......但係突然發現餐牌有,咁冇理由唔嗌吖......)」Edan亦在其社交網轉載合照,留言︰「睇吓枱上面係咩嚟!」

有網民細看後驚喜表示「Apple Pie À La Mode﹗係對2位都好有意思嘅甜品呀」、「見到兩位終於聚首還有Apple Pie做甜點,個畫面靚絕」。Edan亦向Wyman感謝︰「Thank you for everything﹗」

上周三(18日)出發的Edan,轉眼就結束了法國之旅,今早近9時回到香港。

(即時娛樂)

相關字詞﹕呂爵安 黃偉文