呂爵安黃偉文巴黎飯敘似網友見面 讚Wyman良師益友盼再合作 (13:44)

文章日期:2023年01月25日

MIRROR成員呂爵安(Edan)日前獲邀出席法國巴黎時裝周,並與在當地睇騷的填詞人黃偉文(Wyman)喜相逢,2人還相約飯敘,兼且吃飯後甜品蘋果批。Edan昨晚(24日)年初三再在Instagram貼相,他先以Wyman替他填詞的歌曲串連成句子,他寫道:「一表人才嘅小諧星E先生同 @concertyy(黃偉文) 食Apple Pie!!」

Edan表示今次來到巴黎才是他和Wyman第二次見面,以及第一次坐低吃飯,2人首次見面是在前年九展MIRROR的演唱會後台。

Edan坦言今次在外地飯敘相當難得,更笑言似網友見面,他表示首次感受到在外國見到熟人,真的會好開心:「特別睇fashion show嗰陣,個人都即刻定啲。」Edan再次感謝Wyman為他的音樂路上訂立基礎:「真係好高興可以認識到呢位良師益友,期待我哋下次嘅合作!最後要多謝呢餐生日飯同禮物,下次我請!」

(即時娛樂)