呂爵安生痱滋搽藥膏自嘲痛到往生︰條片真係有啲樣衰 (14:31)

文章日期:2023年01月26日

剛從法國回港的呂爵安(Edan)日前(25日)在社交平台上載一段塗抹痱滋藥膏的片段,向來沒偶像包袱的他塗完藥膏後,痛到幾乎倒地,誇張的表情再加上剪接效果及配樂,十分搞笑。

Edan搞笑化身比賽評判,對自己的影片作出評價。他說︰「第26屆爵安影片盃 青年組 冠軍作品『痛到往生』。此片段使用高超的拍攝及剪接技術,加上有趣生動的特效和音效,完美表達『痛到往生』究竟有幾痛,生痱滋究竟有幾慘,真是難得一見的佳作。所以評判們一致交出100分(滿分)的評分,是26年來首次出現的佳績,恭喜呂爵安,你的前途一片光明,無可限量,希望你繼續努力!」

Edan之後以本尊身分留言︰「感謝各位評審,其實小弟本身真係冇諗過Post出嚟,仲要參埋賽,因為條片真係有D樣衰(其實都唔係D咁簡單,起碼都有E),話晒我始終都係個Idol... 好似唔係咁好,但冇諗過全家人睇完條片都覺得好好笑,令我諗番起︰啊,其實我做Idol做到生痱滋,本身都已經好好笑,咁又有乜所謂呢?所以我決定要同大家分享呢份喜悅,要令更加多人笑,就決定報埋全球最Top嘅爵安盃。冇諗過...我竟然得咗。喺度,多謝我嘅屋企人,我嘅DOP小如豬 ,多謝我嘅剪接師特效師My Brain,冇你哋,我冇呢個獎。最後亦都要再次多謝2位評審,落機E同+85E,請大家繼續關心痱滋E童。『痛到往生』後,我好好多了,我會繼續努力好番,thank you﹗人哋係剪片C,我係剪片E,痱滋E童。應該用咗差唔多2粒鐘搞呢壇嘢。好得閒咩你?點解我咁無聊,都係返番去打機。不過其實真係好痛,見唔見到開頭條眉嗰幾下抖動,原來痛到一個點係會冇聲。慘豬,痛到唔記得要『𠺘』口。BTW,我真係偶像嚟,唔好唔記得thanks﹗」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕呂爵安