不正常愛情研究所|胡敏芝新年見家長會隱瞞藝人身分 (19:57)

文章日期:2023年01月26日

無綫J2台《不正常愛情研究所》今晚(26日)一集的主題是「拜年的特別技巧」,幾位主持分享關於帶另一半見家長的見聞。談到選購拜年禮物,胡敏芝(Karen)建議送生果,方便得來不用想,而且勝在易搵。黃紫恩(Jojo)自爆早前與男性朋友的父母外出吃飯,對方非常好客,還夾魚給她吃。她說︰「我唔食魚,呢個時候就要坦白,所以我話『Auntie我揀食,由細到大都唔食魚,不過你哋叫餸唔使就我。』」麥惠琪(Susuca)說她也不吃魚,一食就會嘔。Karen表示如被另一半的父母問到職業時,不會透露其藝人身分。她說︰「我唔會講做呢行,會話做freelancer、無業,係教育性質,好似呢個節目咪教育人囉,因為佢哋會覺得娛樂圈好複雜、大染缸。」Jojo認同,稱很多父母覺得娛樂圈三教九流。

文頌男(Koba)分享有次見家長時的不太愉快經歷︰「有次同男友父母見面,其實早在男友媽咪知道我職業開始,佢已不停轟炸,出現『得唔得㗎?娛樂圈啲人好雜』一類問題。我嗰次親身上門拜會,言談間男友父母單刀直入問︰『想抱孫,可以點?』我覺我好難堪,有被羞辱感覺,但又唔可以發作。」Jojo最後呼籲各位準備見家長的男女,食飯最好到酒樓、餐廳之類的地方。她說︰「就算佢哋想講刻薄說話,係街度都唔會太大聲。喺屋企會畀人捉住同你傾好多嘢、冇得走。」

(即時娛樂)