中年好聲音|吳大強風騷跳唱 顏志恒哽咽感激太太付出 (18:01)

文章日期:2023年01月27日

無綫《中年好聲音》將於周日一集繼續進行第三部曲次回合《影視金曲生死鬥》,支嚳儀、羅金榮、顏志恒、梁愷庭、林鉫徫、吳大強、周吉佩、羅啟豪及區俊傑9位選手,獻唱經典電影或劇集金曲比賽。

被視為黑馬的顏志恒在節目中露出感性一面,身為廚師的他要兼顧工作與比賽非常吃力。他賽前受訪時感激太太的付出,讓他可以無後顧之憂比賽。顏志恒哽咽說︰「其實我太太都好辛苦,我丟低咗好多屋企鎖碎事,呢排都係靠佢撐住我。」顏志恒選唱徐小鳳《婚紗背後》,肥媽聽完後說︰「我好鍾意呢隻歌,見到佢話唱呢隻歌時,我『吓!男人唱呢隻歌』,但佢又用到自己方法去表達個感覺。」

另一位黑馬羅啟豪獻唱容祖兒的《連續劇》,靚聲和清晰咬字獲評審一致讚好。由頭帶到尾的吳大強獻唱英文歌《Quando quando quando》時邊唱邊跳,表現風騷。張佳添大讚:「你令我投入咗你嘅音樂世界,無論咩年紀都好,聽完之後直情回春呀!」

(即時娛樂)