姚焯菲新西蘭留學 抵埗3日未習慣 自爆失眠胃口差 (14:55)

文章日期:2023年01月28日

姚焯菲(Chantel)年初三(24日)在父母陪伴下起程到新西蘭留學,她昨天(27日)在社交網開直播分享近况。她表示已到埗3日,目前仍住在酒店,但過幾天就會開學及入住學校宿舍。雖然只離港數天,Chantel坦言已很掛住一班粉絲及香港,感覺似離開了香港很久似的。人在異鄉未習慣,她透露未適應時差,晚上在牀上碌了3個鐘才能入睡,胃口亦麻麻。Chantel說︰「我呢兩日唔知點解,胃口唔係平時咁好,唔係每分每秒都想食嘢。」不過,她直言很喜歡新西蘭的好天氣,最開心不用戴口罩。

有粉絲追問何時出新歌及出席活動時,Chantel說︰「其實我一月嘅時候錄咗4首歌,當中有一首係獨唱歌,大家可以期待一吓﹗至於活動,我諗呢兩個月都唔會有,因為我都唔喺香港,睇吓返香港嘅時候會唔會有。」Chantel透露只帶了一個篋及一個背囊來新西蘭,因為她一放長假就會回港,預計復活節時會回來。

被問到可習慣沒工作時,她說︰「我覺得會,因為慣咗一個禮拜都會有幾次工作,或者放咗學後會有工作,但依家就冇咗呢樣嘢,所以都會有啲唔慣。不過,我可以用其他時間去做其他嘢,可能依家多啲時間做運動、參加學校嘅課外活動,都係另一種學校生活。」直播尾聲時,Chantel對粉絲說︰「我會照顧好自己,我會多啲做運動,我會keep住upload片同埋cover,我會繼續學唱歌、學彈琴,希望大家會繼續留意。大家唔使擔心,我好快返嚟﹗」

(即時娛樂)

相關字詞﹕姚焯菲