張敬軒與過千歌迷預祝下月生日︰我與大家同在 (20:05)

文章日期:2023年01月28日

張敬軒下周三(2月1日)生日,獲一班歌迷舉行展覽為他預祝,現場除有軒仔的巨型照片外,更有以其賀歲片《超神經械劫案下》中角色「有成」製成的蛋糕。軒仔現身展覽,應歌迷要求清唱《賽勒斯的愛》,現場過千歌迷亦以一曲《櫻花樹下》作回禮。

軒仔感謝大家過去一年對其音樂、演唱會及電影的支持,他說︰「有時我自己啲歌、演唱會唱得唔好,自己嘅歌做得唔滿意,甚至乎呢套戲有『沙石』,但我呢班粉絲都好努力撐我!呢啲係我嘅福氣,所以我好感恩。呢個世界有咁多人、有咁多出色嘅藝人,但大家選擇嚟跟我、支持我,好多謝大家。唱歌、做演唱會都唔係一定有觀眾,唔係一定有人鍾意自己,咁就會額外珍惜。好感恩大家可能買少咗一件自己嘅心頭好,或者嗰個月慳啲錢去睇我個騷,去支持我,所有呢啲情意,我都會永遠擺喺心入面。有時因為好多情况,冇辦法同每一位朋友影相、簽名,或者傾好耐,但希望大家知道張敬軒心入面係有呢份感情。」

軒仔坦言今年特別想跟歌迷過生日︰「3年疫情我開咗3次演唱會,中間都有好多阻滯,但每一次重開,大家嘅氣氛同支持都會加倍,所以好感恩大家喺呢3年疫情入面畀我嘅支持。見到好多新面孔,希望大家知道自己喜歡嘅係一個乜嘢人,好似交朋友咁。我成日覺得我同我嘅粉絲有心靈上嘅交流係好重要。有時我唔係成日出嚟,或者有時唔喺香港,但大家喺生活當中,張敬軒都會起到一個支撐嘅作用,精神層面又好、心靈層面都好,我與大家同在嘅,多謝大家。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕張敬軒