呂爵安自爆巴黎睇完時裝騷 膽粗粗走上台彈《E先生》 (13:55)

文章日期:2023年01月29日

呂爵安(Edan)早前獲邀到法國出席巴黎時裝周,他睇完花生騷後就即興在現場彈奏《E先生 連環不幸事件》。Edan昨天在社交平台分享他彈琴時的片段,透露為何會在時裝騷現場彈《E先生》的原因。

他表示在這次巴黎之旅中做了兩件「好黐線嘅事」,第一件就是在花生騷場地彈奏《E先生 連環不幸事件》。Edan表示時裝騷現場有個三角琴,供樂手彈奏作為時裝騷的背景音樂。當日完騷後,眾人在場內影相、做訪問時突然聽到琴聲,原來有位名人走上台彈琴影相,同事見狀就提議他上去彈琴。Edan說︰「我第一個反應真係︰『你都Comment Like Share,咁多名人喺到我上去獻醜?一陣seven咗就真係seven出國際㗎喎﹗』不過之後又諗,其實都有人上咗去玩,同埋難得嚟到,唔玩吓唔試吓唔過吓癮等幾時?況且外國人咁freeeeee應該冇乜所謂嘅!萬一真係seven咗,講真,都冇人知我乜水啦!」

於是,Edan就走上台彈奏《E先生 連環不幸事件》。他自嘲︰「唔知哪來的自信當住咁多人面前上咗去彈。上到去,超緊張,手指好似唔識郁咁,之後就係呢條片了。其實都真係大癲,what an experience﹗好彩冇畀保安抬走啫﹗以後可以同個孫講︰『你阿爺試過喺巴黎時裝秀到自彈自唱《E先生》﹗講咁耐,其實都係想話畀大家知一個好深奧嘅人生大道理︰『驚Seven嘅話,唔好做第一個』,完﹗(Btw彈完之後有個外國人話要邀請我去睇佢6月嘅fashion show,唔通佢都覺得《E先生》好聽?)」

(即時娛樂)

相關字詞﹕呂爵安