AK憶跟愛貓相處20年點滴 把「花花」當家人:謝謝你出現 (16:55)

文章日期:2023年01月30日

MIRROR副隊長江𤒹生(AK)所養的愛貓「花花」昨天(29日)「畢業了」,AK今天(30日)在社交網貼相並撰長文悼念「花花」,他感謝「花花」20年的陪伴,成為江家第一隻貓,他憶述:「轉眼間20年,這幾天一直回想這20年的點滴,你見證住我們成長,升中學唔見咗張志願表,陪我一齊喺屋企搵,第一次拍拖﹑失戀﹑考試考得唔好,雖然我無乜邊次係好,踢學界,贏波好輸波好,唱sing con唱到一pat屎俾人笑,會考,去到讀完書開始追夢,每一次比賽,面試嘅失敗,直至造星到現在,這20年的高低﹐好感謝你一直陪住我渡過,所有開心同唔開心嘅回憶都有你喺度。」

AK讚「花花」有時雖呷醋,但絕不爭寵:「之後屋企都嚟多咗幾隻貓,我知你有時會呷醋,但你從來都唔會爭寵,永遠都讓咗細佬妹先,你就係咁乖,每朝望住我哋出門,每晚等我哋收工再錫我哋,傻妹,無論我哋之後仲有有幾多隻貓都好,你永遠都係我哋最錫最愛最特別的一個,知道嗎?」

AK感恩「花花」在最後時間,沒有特別病痛,只是真的老了﹑時間夠了:「其實咁耐以嚟,你都係最少病痛,最少睇醫生,好開心你可以健康地陪住我哋20年,你真係好叻,差唔多100歲啦,本來仲諗住同你挑戰下啲乜嘢長壽貓紀錄,但依家已經好叻好叻。」

AK表示在「花花」最後這段時間,每日都回來看「花花」:「你離開前一晚,我也可以在你旁邊一起睡,我哋差唔多有10多年無咁樣一齊瞓,當晚一直看著﹑拖着你的手﹑感受你嘅溫度,陪你到最後,我哋真係好唔捨得你﹑好唔捨得,我知你會一直看顧住我哋。你放心,我哋三兄弟依家都長大啦,會好好照顧屋企,照顧爸媽,我會好好努力做應承你嘅嘢,你依家去搵細佬玩啦﹗我哋遲啲再見。」

AK感謝「花花」教懂他如何去愛:「人嘅世界有好多事情,但寵物嘅世界永遠只有得你,我一直把你當成家人的存在,人成日都以為仲有大把時間,其實生命就是減數,我會好好記住我同你嘅回憶,謝謝你的出現,完整了我的心靈拼圖,現在你離開,拼圖的缺口會一直存在,但我會學習同佢共存,期待一日再同你相遇,一齊再完成呢一塊拼圖,我哋永遠都愛你﹗再見 妹。」

相關新聞:AK難捨愛貓離世 錄下「花花」心跳聲:感覺你仍然在

(即時娛樂)

相關字詞﹕花花 江𤒹生