李駿傑《阿波羅》登Chill Club推介榜冠軍 曬遊客照冧粉絲 (21:01)

文章日期:2023年01月30日

MIRROR成員李駿傑《Jeremy》昨晨(29日)偕經理人黃慧君(花姐)和隊友盧瀚霆(Anson Lo)赴日本工作,Jeremy在社交網貼出拉麵照,及在鐵塔下影的遊客照,相當開心。另外,Jeremy的歌曲《阿波羅》在Chill Club推介榜攀升冠軍位置,可喜可賀,當晚他還聯同鄭欣宜唱歌,麗英則擔任嘉賓主持,Jeremy的粉絲Unicornsss亦有入場撐偶像,Jeremy笑言「好似謝師宴咁」。

首次做嘉賓主持的麗英自嘲「尷尬星人」,她寫道:「Chill Club 限定組合(未諗叫咩名),不過試咗就發現做MC原來都幾好玩,我諗係Jeremy同Joyce好玩得嘅vibe,幫咗我好多,同呢兩位又charm又出色嘅歌手合作,真係好開心。」欣宜也興奮留言:「今(昨)晚Chill Club﹗好開心可以有現場觀眾﹗謝謝我的Joystick們(粉絲暱稱,睇完話我聽最鍾意邊首歌,I love you~」

(即時娛樂)