Edan自誇人肉衣架 中學時獲封「QQ男神安」:唔好打我 (12:47)

文章日期:2023年01月31日

呂爵安(Edan)早前獲邀出席巴黎時裝周,並在當地為品牌影了不少靚相,昨天(30日)Edan在Instagram上載多張照片,他先寫道:「當QQ安穿上QQ衫。」然後又自詡「人肉衣架」:「其實自己平時都比較少著啲Cute同Colourful嘅衫(廢(費)事太Sharp啦),點知又幾啱我著喎。唉,都話我係人肉衣架㗎啦﹗總算冇愧對我中學拎『最佳男模』呢個獎,同埋講個秘密比大家知,我中學係有『QQ男神安』呢個朵㗎﹗所以,又要講多次了,『對不起,我這麼可愛』。#唔好打我 #禾刀吾想禁可愛(我都唔想咁可愛)。」

Edan隊友李駿傑搞笑留言:「去完Paris係唔同啲,尤其係面皮方面。」ERROR隊長梁業也搞笑稱:「咁你英文名咪叫OnQQ囉。」身為「正印」的阮小儀也說:「係嘅!不過如果件衫著喺我身上,你會知清楚知道咩叫可愛。」

(即時娛樂)