單立文曾沉迷玩樂 靠老婆胡蓓蔚「煩音」戒去Rave Party (14:40)

文章日期:2023年02月04日

無綫J2台《鋪鋪Poker》今晚(4日)請來單立文(豹哥)現身,曾在電影《賭俠》中演大奸角「侯賽因」的他,將在節目中重現戲中經典對白。豹哥在電影中與劉德華、周星馳鋪鋪幾百萬上落,他說︰「啲人以為我賭術好叻,其實我好渣同個心好怯,唔夠膽贏錢㗎﹗」

主持之一的郭偉亮(Eric)表示一直想請豹哥做嘉賓︰「佢對音樂嘅熱誠好值得尊重﹗通常做音樂嘅人都好認真,但豹哥好有幽默感。佢拍劇《愛‧回家之開心速遞》同喺《賭俠》演『侯賽因』都好經典,想睇佢同賭枱嘅啤牌再發生關係。」第一鋪牌,豹哥就重現同劉德華對決的場面。當時牌局只剩下豹哥和胡美貽(Nicole),豹哥手上的牌正好跟枱上的啤牌組成「吐啤」。

豹哥坦言向來沒賭運,最多只是打麻將。他笑言敢輸不敢贏,因為不懂處理贏回來的錢。他還自爆有過瘋狂歲月,曾有1、2年每日黃昏時才起牀。豹哥笑說︰「嗰時興Rave Party,日頭瞓,夜晚就去玩。啲腳有LMF、謝霆鋒、何超儀,玩完一個場仲唔夠,玩到最後一個場,磨爛蓆仲周圍問人有冇第二個場。」太太胡蓓蔚不嫌其煩,不斷以「煩音」勸豹哥「唔好咁夜瞓」,豹哥最後聽老婆話。他說︰「同以前啲腳傾起嗰段時光,都好有回憶。」

(即時娛樂)