龔嘉欣否認跟日籍甜品師同居 重申宣布結婚前不承認戀情 (20:10)

文章日期:2023年02月05日

龔嘉欣、陳豪、江嘉敏等今日出席新劇《新四十二章》宣傳活動。早前與日籍甜品師松岡哲也傳拍拖的龔嘉欣穿上性感心心短裙到場,強調沒有任何事要宣布,穿靚一點為配合元宵佳節。她說︰「畀啲空間啦,好驚呀﹗電話畀人炸爆咗,今晚都唔敢約人啦!」她稱沒計劃學日文,被問到是否怕戀情見光死時說︰「對方係圈外人,唔想畀咁大壓力人哋,始終報道都影響到佢。邊個部分都唔係事實,我唔好意思連累咗佢。大家見到我哋一齊唔出奇,我哋成日一齊傾公事,但同居唔係真﹗」

至於可有嬲陳凱琳公開片段,龔嘉欣指片段公開前,大家也想過會否惹誤會,但她認為片段是記錄大家新年時去探BB,是開心事,不用怕公開。龔嘉欣說︰「知道大家好着緊我,我覺得成件事係開心事。大家嘅祝福,我會全收。好希望將來我結婚時,大家再祝福我,希望有日大大方方公布結婚消息。我結婚前,唔會承認所有戀情,拍拖唔會公開,到結婚時至公開。我依家嘅情人係陳凱琳大仔Rafael。」

剛和家人泰國旅行回港的陳豪,談到太太陳茵媺被網民讚身材好時,說相信太太會很開心。他透露旅行時拍了很多片,剪好後再和大家分享。陳茵媺已拍完新劇《羅密歐與祝英台》,陳豪指她已回歸家庭,應會暫時休息一下才再拍劇。江嘉敏表示元宵節會和家人團圓,單身的她說今年想專注工作,喜歡掙錢多過拍拖。她說︰「有幾位監製通知我,話我係時候減肥,應該有新劇預我,依家會開始節食。」

(即時娛樂)