呂爵安羅浮宮前又Rap又跳 自嘲人無恥便無敵:我好無聊 (15:04)

文章日期:2023年02月06日

MIRROR成員呂爵安(Edan)早前到法國出席巴黎時裝周,並在當地慶祝生日。Edan昨晚(5日)趁元宵佳節,在社交網貼了片,並將光頭幫的《天水圍Gang Gang》改編做《Paris嘅Gang Gang》,Edan跟胞妹呂蕙如及隨行工作人員,在羅浮宮拍片,架着墨鏡的Edan唱得好投入,而身後的胞妹和工作人員亦配合拍攝,十分搞笑。

Edan還化身呂老師,為大家送上兩個人生大道理,他寫道:「呢兩個道理分別係『只要你唔尷尬,尷尬嘅就係人哋。』,同埋『人無恥,便無敵。』」

他寫道:「呢條片,解釋晒所有嘢。前一日喺Fashion Show彈E先生嘅Edan,搖身一變,化身成『落機E』,喺羅浮宮同大量遊客面前Rap佢嘅第一首自己填詞嘅改編作品『Paris嘅Gang Gang』。

尷唔尷尬?梗係尷尬啦,但係『只要你唔尷尬,尷尬嘅就係人哋。』羞唔羞恥?梗係羞恥啦﹗但係『人無恥,便無敵。』所以,我做到。相信我,你就可以邁向成功。靠父母,你最多是個公主;靠老公,你最多是王妃;靠自己,你就是女王﹗你哋問吓自己,夠唔夠膽成功﹗誠意邀請有上進心嘅你,加入我哋嘅團隊。」

之後Edan在hashtag自嘲黐線佬:「#我真係好無聊 #戴返個頭盔先 #驚有人信以為真 #認真你就輸了 #玩吓㗎咋」最搞笑是隊友Stanley(邱士縉)留言:「好彩嗰邊無咩人識MIRROR。」李駿傑也說:「宜家打份工原來咁艱辛。」練美娟則笑言:「癲佬in Paris 驚驚」

(即時娛樂)