黎瑞恩「入五」在即 獲贈驚喜生日會 盼遊勻內地名山大川 (17:41)

文章日期:2023年02月06日

 

黎瑞恩(小恩子)快將「入五」(2月18日),日前她收到驚喜生日會,作為她50歲的生日禮物,現場除有一大一小醒獅及應節兔獅助興外,又以切燒豬代替生日蛋糕祝賀。

由於事前不知道有精心安排,她甫到場感驚訝,表情搞笑,她為醒獅點睛及接財神後,笑說:「好多謝朋友送驚喜畀我,好開心、好突然!」

問她正日生日如何慶祝?她表示想反璞歸真過平靜生日:「好多朋友話我『入五』要大搞,但我每日都同好多朋友見面食飯,日日過得好似生日咁,所以2月18日正日生日時,想靜靜地過,畀我思考嚟緊有乜可以做。(生日願望?)希望個個都身體健康同埋開心。」

不過未過生日前,她覺得已遇上好事,就是隔離令解除,日後可自由出入,又指一向愛遊大嶼山,以前覺得遊人多太擠逼,但經過疫情後,見市面恢復人來人往熱鬧場面,令她有所體會:「開心睇見番繁榮熱鬧嘅香港,希望可以一直繼續保持住。」至於未來大計,她希望趁自己有心有力尚年輕時,放眼世界遊勻內地名山大川:「整咗架旅行車周圍去,內地好多美景,好似天池咁,諗住分6條路線走,每一條路線都要行幾千公里,所以都需要一段時間先可以完成。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕黎瑞恩