程可為約滿無綫2年 回復自由身 曾改簽一年一騷感難過 (18:38)

文章日期:2023年02月07日

年逾70歲的無綫綠葉程可為,在TVB拍攝多部劇集,包括《宮心計》﹑《超能使者》﹑《七公主》﹑《樓奴》﹑《美麗戰場》等。昨天(6日)程可為亮相港台電視劇《我們的畢業禮》,原來她兩年前已約滿無綫,現時以自由身接洽工作,她解釋起初無綫不再包薪跟她續約,改為簽一年一騷,她坦言有段間感到不開心和難過。

由無綫第一期訓練班出身到現在,程可為花了大半世時間在舊東家工作,她接受傳媒訪問時說:「有陣時我又會同對方諗下,𠵱家經濟唔好,咁又可能支出有所限制,我年紀大保險費又貴,有時為人哋諗下,自己唔好難過,時勢唔好,對方搵唔到錢,就唔可以有咁大支出,咁你體諒呢樣,自己放寬去諗,自己會開心啲。」她續說:「喺嗰度做咗大半世,突然好似唔要你,個心好唔舒服,好難過,但回心一諗,將心比己,過去3年大家都好頭暈,用平常心去諗,就會開心啲。」

程可為表示現時工作時間明顯沒以往長,她表示比較有規矩,她說:「喺TVB編幾多場就要拍晒幾多場,呢個港台節目幾健康,返得早,可以6點開工,最夜都係10點零收工,好少捱天光,所以對我哋𠵱家咁嘅年齡係最適合。」而程可為在無綫最後一部劇《隱門》尚未播映。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕程可為 一年一騷