COLLAR分享1年來改變 So Ching盼堅強一面大過悲觀的自己 (20:20)

文章日期:2023年02月07日

女團COLLAR接受鄭裕玲(Do姐)主持的電台節目《口水多過浪花》訪問,宣傳新歌《The Bright Side》。Do姐問她們成軍1年後的改變?COLLAR說:「呢一年發生幾多事,有開心嘢﹑有挑戰及難關,但都達到團隊目標,一開始想Bonding更強,𠵱家更融洽。」隊中年紀最大的芯駖表示,女團始終比較嘈:「男仔食完飯會講打機經,我哋同AM Team傾偈,會似無聊嘢﹑搞笑嘢,有時會講下深層嘢同扮靚。」

她們逐個說出這一年的進步及不足之處,Marf(邱彥筒)說:「此時此刻叻在內心強大咗,但係為自己而強大,獨立好多,呢個係畀自己Credit,我哋經過嘅嘢變得強大,中間有個沉澱,從而發掘自己,同埋我搬出嚟住近一年,慢慢發掘多咗,之前試咗自己去歐洲,呢個體驗有好大進步。至於不足地方,一定係表演能力少咗,沉澱後有啲嘢生疏咗,追求嘅嘢大咗,有進步空間更多。」

蘇芷晴(So Ching)則說:「我覺得如果話有進步,其實係自己睇法同自己內心,都係要堅強,仲要需要進步空間嘅係,我本身係悲觀嘅人,咁有時當你好堅強時,悲觀嘅自己會突然喺崩潰時間出現,想自己堅強一面大過悲觀嘅自己,呢個係2023年真正做到嘅事。(隊友幫到你?)佢哋內心堅強好多,變相真係會想堅強嘅人,嗰個能量都會放大啲。」

蘇雅琳說:「For自己有進步,係對身邊人感受同感覺,對家人珍惜佢哋好多,見到隊友好好嘅嘢,令我更堅強。至於不足就係能力上同自信心,兩樣嘢係一齊嘅,能力或練習經驗愈來愈多,自信心會大啲。」

王家晴說:「去年我講過不足係表達能力方面,經過一年,表達能力及轉數比去年進步,𠵱家唔使組織太耐,做訪問及同人溝通表達方面係進步咗。不足係自信心方面,面對群眾時有啲緊張﹑會尷尬笑。」

(即時娛樂)