張致恒被爆欠債兼出軌 雯雯遭信息轟炸急割席:我都冇錢 (23:20)

文章日期:2023年02月07日

張致恒(Steven)和老婆區燕雯(雯雯)屢爆婚變,曾在社交網發文轟Steven又懶又廢,早前雯雯透露已搬家,今天(7日)她又在Ig限時動態發功,撰長文回應「被信息轟炸」,內容包括出軌和欠債等,但雯雯亦表示自己也沒錢:「如果你搵我,係想講我老公曾經問你借錢,而又未還錢嘅,好抱歉,我都冇錢。」﹑「如果你搵我,係想講我老公佢係一個咩人﹑人格係點,有咩缺點,我諗我同佢認識咗10幾年,結咗婚4年﹐都應該夠了解」﹑「如果你搵我係想講,同過我老公有嘢又或者佢出軌,我諗我只可以,就算係事實,其實對我都冇乜影響,我相信目前嘅我唔會因為呢啲咁嘅嘢,而影響到我嘅生活,又或者情緒,再講我選擇得同一個公眾人物結婚,我諗好難勉(免)有好多個唔同嘅你哋出現搵我。」

最後雯雯亦談到離婚一事,她寫道:「如果你哋嘅目的係想我哋離婚,我諗我可以同你講,我已經有我嘅路行,若果我真係要離婚,我諗我可以有好多原因,但係一定唔會係因為一個又一個嘅你哋嘅故事。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕張致恒 區燕雯