金像獎2023|《給十九歲的我》退出最佳電影遴選 爾冬陞︰會好小心處理 (15:22)

文章日期:2023年02月09日

電影《給十九歲的我》入圍「第41屆香港電影金像獎」的「最佳電影」、「最佳導演」、「最佳剪接」3項大獎角逐名單,惟英華女學校發聲明宣布退出「最佳電影」遴選。香港電影金像獎協會主席爾冬陞受訪時說︰「今日我哋金像獎有例會要開,可能會傾一傾。我要正式收到英華嘅通知先。我覺得呢件事,我哋會好小心處理,因為社會上咁多分歧,見到好多人鬧交。我同啲董事盡快了解咗先,再睇吓進展點樣。」

至於會否主動向英華女學校了解,爾冬陞說︰「如果佢真係出咗(聲明),我當然要核實。我都未同張婉婷傾。(如《給十九歲的我》得獎,『最佳電影』獎會從缺還是改由另一電影得獎?)唔知,我一個人答唔到。我哋其實有好多方式處理,因為牽涉到金像獎嘅原則、精神等。不過講到尾,所有嘢都係由董事局保留決定,但唔係董事局保留決定就得,要關注好多問題,所以幾難處理。所有發生嘅事,我基本上都諗過,都知道發生,搵人去問同事,但之後點發展,未知。」

《給十九歲的我》2月2日上映僅數天,因幾位女主角的不滿和控訴引發社會爭議,於2月6日暫停放映。爾冬陞說︰「停映當日剛巧係金像獎開會。事件只發生數日,我都係上網同透過媒體追看新聞,但冇全部睇,亦冇聯絡張婉婷、校方同參與學生,相信佢哋正在斡旋中。依家電影入圍,董事局會密切留意,謹慎處理,有啲董事局成員仲未睇部戲,亦唔知有關新聞。我都未睇,亦冇話事權,唔可以判斷。」被問到《給十九歲的我》是否合資格提名,爾冬陞表示︰「呢套戲售票公映時間已符合同超過要求。噚日會計師計好票數,所以我哋都係今日至知入圍名單。我都好被動,董事局亦未就呢件事開會,我個人希望佢哋可以斡旋成功。」

今屆金像獎共有33部片入圍,爾冬陞解釋︰「因為上屆合拼咗兩屆,加上去年初受疫情影響,開戲比較混亂,戲院又閂門。我都預咗少片,都驚少過30部,但少過都會照舉辦。」爾冬陞透露明年最後一屆擔任主席,希望找到接班人,希望有新變化。他說:「香港電影依家弱勢,金像獎更加唔可以縮,唔好矮化自己,所以今年行紅地氈地點有變,與市民近距離接觸。另外,金像獎頒獎典禮已多年冇喺內地直播同轉播,我正向內地一啲平台、電視台爭取中,希望第42屆可以直播或轉播,藉此推廣香港電影。」

相關新聞︰金像獎2023|《給十九歲的我》入圍最佳電影 英華女學校宣布退賽

(即時娛樂)