金像獎2023|張繼聰鬥黃秋生劉青雲 袁澧林越級挑戰4前輩 (16:02)

文章日期:2023年02月09日

「第41屆香港電影金像獎」今日公布入圍名單,最佳男主角候選名單有《正義迴廊》的麥沛東及楊偉倫、《白日青春》的黃秋生、《神探大戰》的劉青雲,以及《窄路微塵》的張繼聰。入圍爭「最佳女主角」的有《正義迴廊》的蘇玉華、《阿媽有咗第二個》的毛舜筠、《流水落花》的鄭秀文、《窄路微塵》的袁澧林、《燈火闌珊》的張艾嘉。

黃秋生表示︰「入圍『最佳男主角』梗係好開心啦,開心到好似辦喜宴咁!不過辦喜宴呢就要使好多錢㗎喎,咁所以呢,就會有啲壓力啦!」麥沛東說:「好多謝大家支持!有咩開心過一個人提名?就係兩個一齊提名,好開心可以同我好兄弟阿卵一齊提名!好多謝《正義迴廊》團隊,因為有佢哋先有我呢個角色,多謝!」楊偉倫表示︰「好神奇!估唔到自己可以入到圍,仲要同麥東一齊入圍係一件好開心嘅事!仲有《正義迴廊》團隊都得到好多提名真係好興奮!多謝每一位投票嘅人!算係一個人生成就解鎖!多謝!好神奇!好興奮!」

蘇玉華說︰「難以置信!心情興奮!萬分感謝投我票的每一位!個心跳得好厲害呀!」袁澧林回應:「極度開心,多謝阿聰、導演、監製同mm2!請問《窄路》可唔可以上多一陣呀?」張艾嘉表示︰「香港的霓虹燈才是《燈火闌珊》的最佳女主角。」

(即時娛樂)