艾粒開騷|余迪偉轟阿占當奴擅取Ig相擺上舞台︰係性取向歧視職場欺凌 (12:17)

文章日期:2023年02月10日

艾粒一連4場《Part2 ! 王鳳女士 XYZ 銀河道士大匯演》昨晚(9日)在九展Star Hall開鑼,少爺占與當奴在台上分享入行經歷、趣事,更分別化身經典廣播劇角色王鳳女士及銀河道士,為觀眾帶來驚心動魄的鬼故及耐人尋味的Phone-in生活煩惱。兩人首次獻唱新歌《仍然未說的》、當奴首支個人單曲《好運來來來》及多首艾粒經典歌曲。延續Part 1,「靚人會」及「潮人會」繼續展開連場對戰,「潮人會」率先取得第一場勝利。

觀眾全場笑聲不斷,惟艾粒其中一個演出環節卻焫着余迪偉。余迪偉今日凌晨在社交平台上載艾粒舞台熒幕的照片,熒幕播出余迪偉浸溫泉的照片,配有「迪偉同你浸溫泉」字句。余迪偉說︰「Enough is enough﹗你哋都玩咗咁多年啦,我都冇出聲咁多年啦,你哋都有頭有面有地位,仲玩?呢張相係我IG嘅,有冇經過我同意上你哋個大台去賺錢呢?呢單嘢係性取向歧視同埋職場欺凌! 」

(即時娛樂)

相關字詞﹕艾粒 少爺占 當奴 余迪偉