洪助昇生日會感觸落淚 歌迷掛住拍片冇反應 (23:32)

文章日期:2023年02月10日

英皇歌手洪助昇(Aiden)日前舉行生日會,近百歌迷為他慶祝,他分享出道前後的感受,深情對話一時感觸落激,歌迷卻只顧拍片令他哭笑不得。

Aiden說:「我記得有朋友由《造星》開始一路陪住我,有啲喺三年前已參與,好開心現在見番佢哋,或者一啲新嚟嘅朋友仔。正式出道前,我一直堅持落去嘅原因係,我同自己講:『仲有一班人喺度等緊我。』」他突然感觸落淚,fans隨即遞上紙巾。Aiden續說:「我記得出道嘅時候,在旺角都見到你哋,我覺得好幸福,我同自己講:『我一定!一定!我要一首歌比一首歌唱得好!我要帶你哋去更加大嘅舞台!』好多謝你哋呢段時間畀我嘅力量,未來我會更加努力!更加爭氣!希望會令你哋覺得呢一切係值得。」場面感動但他抬頭時見全場fans在「努力」拍片,忍不住說:「你哋太專心拍片啦,人哋講到咁熱淚盈眶,你哋都冇反應!哈哈!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕洪助昇