中年好聲音|曾因欠債跟父母關係陷冰點 梁浩銓寫信爆喊求原諒 (13:16)

文章日期:2023年02月13日

無綫歌唱真人騷《中年好聲音》昨(12日)晚播出第11集,焦點人物是梁浩銓,他獻唱劉德華《如果有一天》,唱完他坦言被歌詞中「人善天不欺」一句深深觸動,並在鏡頭前勇敢剖白過往曾是愛逃避的人。原來浩銓年輕時,曾因生意失敗欠債纍纍,事件對他和父母造成困擾,最終浩銓被父母趕出家門並斷絕來往,在最困難的日子,浩銓在24小時營業的快餐店中「借宿」。

雖然內心滿是難受,但浩銓沒有放棄,不但一天打數份工努力還債,更繼續堅持追夢「唱歌」,浩銓的朋友大讚不容易:「佢嗰時只要有少少時間、有少少機會,就都會堅持唱歌、busking、表演同夾band,我哋都問佢:『你咁得唔得㗎?佢都會話:『得㗎喇!音樂能治百病』。」

隨著一日復一日的努力,浩銓慢慢從逆境中走出來,有了自己家庭的同時,更朝著做爸爸的目標進發。隨著人生歷練的累積,浩銓感受到與父母不可分割的聯繫,並克服昔日軟弱,努力修補與父母關係。最終浩銓不但選擇在台上勇敢公開自己過去,還公開了寫給父母的道歉信,當中一句:「其實我一直都有同親戚朋友打聽你哋近况,我亦都有喺街度撞過你哋,但我真係冇勇氣上前同你哋講嘢。」

浩銓的歌聲與故事感動了在場的評審,肥媽強忍難過為浩銓打氣:「冇一個父母係會憎自己個仔!你返到屋企咩都唔使講,只要講句爸爸媽媽I love you,所有父母都會原諒你。」

眼見浩銓哭成淚人,主持車婉婉除了送上擁抱,更鼓勵浩銓向鏡頭說出心底話,不擅辭令的浩銓,向著鏡頭真誠的說:「我好想你哋原諒我呢個衰仔,我會一路努力做番好畀大家睇,希望你哋可以接受番我。」

這次沒有再選擇逃避的浩銓,更跨出一大步,主動邀請父母親臨《中年好聲音》錄影現場為自己打氣:「我最大心願係可以重新成為你哋心目中嘅好孩子,希望你哋會嚟睇我比賽,我留咗兩張飛畀你哋。對唔住,可唔可以畀次機會我?」

(即時娛樂)